• Hier werken experts voor jou
  • Beste prijs garantie
  • Snellere levering
  • Groots assortiment

Retourneren van bedrukte en onbedrukte artikelen

Retourneren voorkomen we graag, samen met jou!

Wil je merchandise met bedrukking, een muismat, lucifers, pennen, mokken, tassen of ander relatiegeschenk bestellen dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij doorlopen samen  een proces waarbij wij alles doen om aan jouw wensen te voldoen, maar ook al jouw wensen heel erg duidelijk te maken. Dan liggen onze afspraken vast en is het voor ons duidelijk wat te doen en voor jou wat te verwachten. Daarom laten wij jou een digitaal voorbeeld zien, waarop jou jouw OK geeft voordat we aan de slag gaan. Het digitale voorbeeld "de drukproef" bevat al mogelijke details om niks aan het toeval over te laten. Omdat deze producten op maat zijn, is er geen zichttermijn en kunnen ze niet geretourneerd worden, tenzij het product niet overeenkomt met de gemaakte afspraken. Het goedgekeurde drukvoorbeeld is hierin leidend.

Wil je onbedrukte producten retourneren?

Onbedrukte producten mogen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Dit is jouw bedenktijd of zichttermijn. Binnen deze periode kun je contact opnemen met jouw contactpersoon, retour kosten zijn voor jou. Toch een beetje spannend een grotere bestelling te plaatsen? Dan kan je altijd een voorbeeld aanvragen of voorafgaand aan je aankoop alle details bij ons bespreken. 

Mag je de producten uitproberen tijdens de bedenktijd?

Natuurlijk mag je de producten uitproberen, maar niet in gebruik nemen. Net zoals je in een winkel kleding mag passen, maar het niet de bedoeling is dat je het kledingstuk de hele dag draagt en daarna terugbrengt.

Heb je verkeerde producten ontvangen?

Oei, dan is er iets mis gegaan. Laat het ons weten, zodat we het kunnen oplossen. Wij halen de verkeerde producten op en leveren zo snel mogelijk de juiste.

Zijn de producten verkeerd bedrukt?

Voor iedere bedrukking is het digitale drukvoorbeeld leidend. je hebt hierop tenslotte je Ok gegeven. Als de bedrukking significant anders is dan het drukvoorbeeld en de artikelen daardoor onbruikbaar zijn, nemen we de producten retour, leveren juiste of vinden samen met jou een passende oplossing. Soms is omdenken dan handig omdat facturen als budget, deadlines, milieubelasting, etc etc ook een rol spelen.

Hoe weet je zeker dat het product goed bedrukt wordt?

Na je bestelling of bij je offerte ontvang je binnen no-time een digitaal drukvoorbeeld in de door jou opgegeven kleuren, met juiste benamingen van kleuren en formaten. Hierop en in de offerte vermelden wij zo veel mogelijk details om niks aan het toeval over te laten. Zo kun je zien hoe jouw bedrukking eruitziet, wat we voorstellen, wanneer, hoeveel, waar, etc etc . 

Kun je een bestelling wijzigen of annuleren?

Als je akkoord hebt gegeven op het digitale drukvoorbeeld en de productie is gestart, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Als het product niet bedrukt wordt volgens het door jou goedgekeurde digitale drukvoorbeeld, lossen we dat op.

Kom je er niet uit? Bel, chat of mail even, dan heb je direct antwoord op al jouw vragen! Heb je feedback voor ons? Dat waarderen we. Laat het ons weten!

Wij werken vanuit ons motto; "wat je geeft krijg je terug".  

Wij doen er dus alles aan je goed te helpen, fijne spullen te leveren, een fijne ervaring te hebben met ons, en je als klant aan ons te binden.