• Hier werken experts voor jou
  • Beste prijs garantie
  • Snellere levering
  • Groots assortiment

Bedrukte relatiegeschenken kopen?

Bedrukte relatiegeschenken

Relatiegeschenken bedrukken hoeft niet moeilijk of ingewikkeld te zijn. Wij hebben een zeer uitgebreid assortiment relatiegeschenken en promotieartikelen die we kunnen voorzien van een bedrukking, gravure of andere personalisatie techniek. Lees hier meer over het bedrukken van relatiegeschenken in onze druktechniekenwijzer.

Start nu met relatiegeschenken zoeken.


Bekijk online bij elk promotieartikel de beschikbare druktechniek.

Bij elk promotieartikel of relatiegeschenk kunt u online aangeven of u het promotie artikel wilt bedrukken of niet. Sommige relatiegeschenken kunnen op verschillende manieren worden bedrukt. Een voorbeeld zijn bedrukte pennen: een pen kan worden gestempeld tampondruk) of rondom de huls worden bedrukt (zeefdruk).


Originele bedrukte relatiegeschenken

Een bedrukt relatiegeschenk maakt uw cadeau aan uw klanten en relaties uniek. Wees origineel! Een originele bedrukking op het juiste relatiegeschenk zorgt ervoor dat uw cadeau eruit springt.

Naast onze relatiegeschenken adviseurs hebben wij een eigen grafische afdeling in huis die u kunnen helpen in het zo goed mogelijk bedurkken van uw promotieartikel. Kleine aanpassingen betekenen vaak enorm veel in de exposure. Komt u er niet uit? Laat u zich dan adviseren door ons grafische team.

Een verhaaltje over bedrukte geschenken, het kan zomaar dat dit werkelijkheid wordt!

Het was een geweldige avond vol plezier en gezelligheid op het feestje waar ik onlangs aanwezig was. Het was een bijzondere gelegenheid, omringd door lachende gezichten en opgewekte gesprekken. Terwijl ik de kamer verkende, viel me iets op dat mijn aandacht trok: bedrukte relatiegeschenken.

Er lagen kleine geschenken verspreid over de tafels, allemaal voorzien van het logo van een bedrijf dat ik nog niet eerder had opgemerkt. Het was een slimme zet, want deze relatiegeschenken begonnen al snel de gesprekken te domineren. Mensen vroegen zich af waar ze vandaan kwamen en wat het verhaal erachter was. Het bleek dat het bedrijf achter deze geschenken een reputatie had opgebouwd als een innovatieve en attentvolle organisatie.

Onder de geschenken was er één item dat mijn aandacht trok - een eenvoudige, maar toch stijlvolle pen. Het had een slank ontwerp en voelde prettig aan in de hand. Maar wat het echt opvallend maakte, was het subtiele, maar duidelijk herkenbare logo van het bedrijf dat erop was gedrukt. Ik pakte de pen op en merkte op hoe goed het inkt op papier vloeide. Het was niet zomaar een pen; het was een stukje vakmanschap en branding in één.

Terwijl ik het bedrijfslogo op de pen nogmaals bekeek, realiseerde ik me dat dit meer was dan alleen een geschenk. Het was een slimme marketingzet. Ik stopte de pen in mijn zak, wetende dat ik deze in de toekomst zou gebruiken en dat het logo van het bedrijf keer op keer 'in beeld' zou komen, zelfs als ik de pen aan iemand uitleende.


En zo gebeurde het. Enkele dagen later, toen ik aantekeningen maakte tijdens een vergadering, haalde ik diezelfde pen tevoorschijn. Een collega vroeg waar ik die pen had gekregen, en ik begon te vertellen over het feestje en het bedrijf dat erachter zat. Het bleek dat zij ook zaken deden met dat bedrijf en uiterst tevreden waren over hun producten en diensten.


Het duurde niet lang voordat ik contact opnam met het bedrijf en een afspraak maakte voor een ontmoeting. Het gesprek begon met een bespreking van de pen, maar het ging al snel over naar zakelijke kansen en samenwerking. Wat begon als een informele ontdekking op een feestje, groeide uit tot een vruchtbare zakelijke relatie.


Dit verhaal is een perfect voorbeeld van hoe bedrukte relatiegeschenken niet alleen de ontvanger plezieren, maar ook effectieve marketingtools kunnen zijn. Ze kunnen gesprekken op gang brengen, interesse wekken en, zoals in mijn geval, nieuwe zakelijke kansen creëren. Het laat zien dat zelfs de kleinste details, zoals een bedrukte pen, een blijvende impact kunnen hebben in de zakenwereld